Operaties en steun

Deze functionaliteit telt zowel politionele als burgermedewerkers onder haar gelederen. Zij leidt de administratie in goede banen. Een greep uit haar takenpakket:

  • het juiste afhandelen van de stukken van en naar het parket, briefwisseling
  • het beheren van de Algemene Nationale Gegevensbank
  • logistieke ondersteuning (aankopen, informatica, onderhoud, ...)
  • personeelsbeheer
  • analyse, planning en opvolging
  • economaat, boekhouding, archivering

Verantwoordelijke: Hoofdcommissaris Fred Gerarts
  Boekhouding / logistiek / archivering:
Administratief personeel: L. Vanderlinden, C. Caputi en K. Smits
  Secretariaat / operaties:
Politionele medewerkers: Hoofdinspecteur H. Vermeulen
Administratief personeel: V. Bosmans, L. Pieters en S. Thijs
  Personeelsdienst
Administratief personeel : M. Dommange en M. Dreezen
  ICT / functioneel en technisch beheer / Informatie Ondersteuningsdienst
Politionele medewerkers: Hoofdinspecteur G. Roeland, Inspecteur N. Jaeken
Administratief personeel: P. Leurs, V. Sijbers en B. Peeters
  Onderhoud:
M. Amgroud, G. Salvaggio, M. Schabon, J. Smits en H. Vangrimbergen

 

Overzicht diensten

Contact-info

Telnr. Maaseik: (089)56.92.11

Telnr. Dilsen-Stokkem: (089)79.09.00

Voor verdere gegevens klik hier.

Nieuws - UPDATE 09/01/2017

- Aanpassing openingsuren onthaal
- Aanpassing wijkagenten

Wie is jouw wijkagent?

Woon jij in de zone Maasland? Weet je niet wie jouw wijkagent is? Je kan dit heel gemakkelijk te weten komen door hier te klikken of via het menu 'Wie is wie?'.

Blogs

Via de menu-balk bovenaan deze pagina kan je in het onderdeel blogs vanaf nu recente informatie en weetjes over onze politiezone lezen.
De blog Nieuws van het korps heeft het over de recentste nieuwigheden in onze politiezone.
De blog Actua heeft het op een ietwat ludieke manier over de recentste gebeurtenissen in onze politiezone.
De blog Verloren voorwerpen biedt dan weer een overzicht van de gevonden voorwerpen.